خسرو کفیلی

رکورددار وزنه برداری جوانان جهان از عملکرد سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در دعوت نکردنش به اردوی آمادگی تیم ملی در بابلسر انتقاد کرد.
علیرضا یوسفی ملی پوش سابق دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران که به تازگی از سوی علی حسینی به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا دعوت و پس از ناآمادگی مجبور به ترک آن شد با بیان این مطلب گفت :‌سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران درحالی مرا به اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا دعوت کرد که در اردویی که در بابلسر تشکیل شده بود مرا فرانخوانده بود و من مجبور شدم به تنهایی در زادگاهم تمریناتم را انجام دهم و این در حالی بود که دیگر وزنه برداران دعوت شده در اردوی بابلسر تمرینات پایه سازی خود را به خوبی انجام داده بودند.
با توجه به این امر من چگونه می توانستم با وزنه بردارانی که تمرینات پایه ای خود را در بابلسر به خوبی انجام داده بودند برای پوشیدن دوبنده تیم ملی به رقابت بپردازم .
همین عامل باعث شد که اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران را ترک کنم و شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا را که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد از دست بدهم .
او افزود : متاسفانه این را باید بگویم که سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران بدون آنکه برای وزنه بردار خود سرمایه گذاری کند تنها در اندیشه کار کشیدن از آن است که این امر شدنی نیست.
در صورت تداوم این امر مطمئنا هیچ وزنه بردار جوانی به عرصه وزنه برداری ایران تحویل داده نخواهد شد.
رکورددار حرکت دو ضرب دسته فوق سنگین جوانان جهان که پس از ترک اردوی آمادگی تیم ملی مجبور به انجام تمرینات انفرادی در زاگاهش قائمشهر شد ، گفت : پس از آنکه شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا را از دست دادم اکنون به تنهایی تمرینات خود را انجام می دهم و خود را برای شرکت در رقابتهای گزینشی بازی های المپیک در سال آینده و حضور در هفته های باقی مانده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که منبع درآمدی برای من است ، آماده می کنم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره عملکرد علی داودی و آیت شریفی دوملی پوش وزنه برداری ایران در اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا که در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور با آنان به رقابت پرداخت ، بیان کرد : داودی و شریفی با حدنصابهایی که در هفته اول لیگ به ثبت رساندند جایگاهی در میان وزنه برداران برتر دسته فوق سنگین رقابتهای جهانی کلمبیا نخواهند داشت ، این دو وزنه بردار پیش از این به دفعات این حدنصابها را در میادین مختلف به نام خود ثبت کرده بودند.
با توجه به زمان باقی مانده تا رقابتهای جهانی کلمبیا این وزنه برداران باید به تثبیت حدنصابهای خود درتمرینات بپردازند.
یوسفی که در فصل جاری لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور در تیم ذوب آهن اصفهان عضویت دارد و در رقابتهای این هفته در رقابتهای فوق سنگین پس از شریفی و داودی در رده سوم ایستاد در باره عملکردش در رقابتهای این هفته گفت : من در شرایط ایده آل خود قرار ندارم و برای اینکه برای تیمم امتیازی کسب کنم در ترکیب تیم ذوب آهن قرار گرفتم با توجه به اینکه دو هفته دیگر از رقابتهای لیگ باقی مانده است امیدوارم به نتایج بهتری در این هفته ها دست یابم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره آسیب دیدگی رسول معتمدی امید اول تیم کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی در هفته اول لیگ اظهارداشت : معتمدی در طول دو سال گذشته در تمامی رقابتهای برون مرزی تیم ملی وزنه برداری ایران این تیم را همراهی می کرد ، با توجه به حضور پر تعداد معتمدی در رقابتهای مختلف می بایست انتظار مصدومیت این وزنه بردار را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید