در دیدار آخر مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر، دو تیم انگلیس و فرانسه برابر هم به میدان رفتند.

فرانسه بازی را هجومی‌تر از انگلیس آغاز کرد و در ۱۰ دقیقه ابتدایی به دنبال باز کردن دروازه پیکفورد بود.

در دقیقه ۱۷، توپ‌گیری اوپامکانو از ساکا باعث ایجاد ضدحمله شد و ام‌باپه توپ را به دمبله رساند و سپس او به گریزمان پاس داد و وی هم در پشت محوطه جریمه شوامنی را صاحب توپ کرد تا او با ضربه‌ای محکم دروازه انگلیس را برای بار نخست باز کند.

در دقیقه ۲۲، حرکت بازیکنان انگلیس سبب شد تا کین با لوریس تک به تک شود اما دروازه‌بان فرانسه توپ را از او گرفت و در برگشت هم بازیکنان انگلیس نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۲۹، شوت محکم هری کین از پشت محوطه جریمه را لوریس به خوبی به کرنر فرستاد.

در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست، انگلیس سعی در به تساوی کشاندن بازی داشت اما نتوانست موقعیت جدی روی دروازه لوریس ایجاد کند و در نهایت بازنده به رختکن رفت.

در دقیقه ۵۲، حرکت ترکیبی بازیکنان انگلیس با حرکت ساکا و خطای شوامنی، داور را وادار به گرفتن پنالتی کرد. هری کین پشت این توپ قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۵۵، فرانسه می‌توانست دوباره پیش بیافتد اما ضربه پای چپ محکم ربیو را پیکفورد مهار کرد.

در دقیقه ۷۰، ارسال هندرسون با ضربه سر مگوایر همراه شد که توپ پس از ساییده شدن به تیر دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۸، ارسال از سمت راست با دفع ناقص به ژیرو رسید و ضربه او را پیکفورد به کرنر فرستاد.

ثانیه‌هایی بعد، ارسال گریزمان از سمت راست با ضربه سر ژیرو همراه شد تا توپ با برخورد به مگوایر وارد دروازه انگلیس شود و گل دوم فرانسه به ثمر برسد.

در دقیقه ۸۱، ارسال پشت مدافعان برای مونت با خطای تئو ارناندس روی مونت همراه شد تا داور برزیلی با بررسی VAR دوباره اعلام پنالتی کند. هری کین پشت توپ قرار گرفت و آن را به آسمان زد تا بازی به تساوی کشیده نشود.

بازی 2 بر 1 به نفع فرانسه تمام شد تا انگلیس به خانه بر گردد. بیشتر بخوانید: عکس | هواداری که به خاطر رونالدو اخراج شد! واکنش فدراسیون فوتبال پرتغال به خداحافظی رونالدو حمله نامزد رونالدو به سرمربی پرتغال

دیدگاهتان را بنویسید