چغلی گل‌محمدی و پیروانی علیه ارتش تک نفره ساپینتو!

دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی با حواشی زیادی در حال پیگیری است.
استقلال و پرسپولیس امشب (چهارشنبه) در چارچوب فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر، یک در پایان ۹۰ دقیقه به پایان رسید.

پرسپولیس در دقیقه ۵۱ روی اشتباه مدافع استقلال صاحب یک موقعیت ضد حمله شد اما سعید صادقی قدر آن را نداست. این اتفاق عصبانیت شدید گل‌محمدی را به همراه داشت و او پس از از دست رفتن این موقعیت بطری آب مقابل پایش را شوت کرد.

برخلاف نیمه نخست، گل‌محمدی سرمربی پرتحرک نیمه دوم بود و جنب و جوش زیادی برای منتقل کردن نکات تاکتیکی به بازیکنانش داشت، با این حال ساپینتو وقتی در دقیقه ۶۲ روی مهدی قایدی پنالتی اعلام نشد از کوره در رفت و کت خودش را برای لحظاتی درآورد.

پس از این اتفاق یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی بارها درباره رفتار ساپینتو با داور چهارم صحبت کردند.

در دقیقه ۶۷، پس از خطای روزبه چشمی روی مهدی ترابی، چشمی به سمت ترابی رفت و درگیری لفظی‌ای با او پیدا کرد که به درگیری فیزیکی بین دو تیم کشیده شد اما پس از یکی، دو دقیقه ماجرا خاتمه پیدا کرد و بازی با کارت زرد به چشمی و ترابی ادامه یافت.

هنگام ورود ابوالفضل جلالی به جای جعفر سلمانی، سلمانی در اقدامی عجیب ترجیح داد با جلالی دست ندهد و با فاصله دو متری از کنار او رد شد تا در فصلی که بازی کردن یکی از این دو بازیکن به یکی از چالش‌های ساپینتو تبدیل شده بود، مشخص شود که احتمالا اختلافی بین‌شان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید