خسرو کفیلی

آسیب دیدگی باعث شد شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا را از دست بدهم .
محسن دادرس ملی پوش سابق فوق سنگین وزنه برداری ایران و دارنده مدال برنز رقابتهای آسیایی بحرین با بیان این مطلب گفت : پس از بازگشت از منامه محل برگزاری رقابتهای آسیایی بحرین مصدومیتم از ناحیه کتف و زانو تشدید شد و همین امر سبب گردید که نتوانم در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز داشت ، شرکت کنم .
دادرس که دوران مقدس سربازی را می گذراند ودر تیم پدافند هوایی عضویت دارد ، با تقدیر از مسوولان این تیم گفت : با اینکه مسوولان تیم پدافند هوایی حساب ویژه ای بر روی من برای شرکت در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی باشگاه های ایران باز کرده بودند ولی مصدومیت مانع از آن شد که من بتوانم برای این تیم در لیگ وزنه بزنم .
دراین مدت مسوولان باشگاه پدافند هوایی همه گونه حمایت از من به عمل آوردند و شرایط مداوای من را فراهم کردند.
او تصریح کرد : پس از رهایی از بند آسیب دیدگی ، به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده ام ولی با توجه به زمان اندک باقی مانده تا رقابتهای آسیایی کره جنوبی که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد ، به نظر می رسد که نتوانم خود را به این مسابقات برسانم .
ملی پوش اردبیلی سابق وزنه برداری ایران افزود : با این وجود تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا دربازی های آسیایی هانگ ژو و رقابتهای جهانی عربستان شرکت کنم .
دادرس با به امیدش برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اشاره کرد و گفت : انسان به امید زنده است در صورتی که من بتوانم در بازی های آسیایی هانگ ژو و رقابتهای جهانی عربستان که هر دو جزو رقابتهای گزینشی این بازی ها به شمار می روند ، حضور یابند و نتایج مطلوبی نیز کسب کنم بی شک یکی از شانس های وزنه برداری ایران برای شرکت در این بازی ها خواهم بود.
او از علی داودی ، آیت شریفی و علیرضا یوسفی به عنوان حریفان اصلی خود برای پوشیدن دو بنده تیم ملی وزنه برداری کشورمان یاد کرد و گفت : این سه وزنه بردار که از بهترین های وزنه برداری ایران هستند ، حریفان اصلی من برای حضور در تیم ملی بشمار می روند.
گرفتار شدن در بند مصدومیت سبب شد در تمریناتم وقفه ایجاد شود و همین وقفه اندکی مرا از حریفانم عقب انداخته است با این وجود تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا بتوانم به شرایط ایده آل دست یابم.
با رسیدن به شرایط مطلوب و در تماس با سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران که پس از انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری معرفی خواهد شد ، در اردوی آمادگی تیم ملی حضور خواهم یافت و با حریفانم برای شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو و رقابتهای جهانی عربستان به رقابت می پردازم .
دادرس در باره ایوب بهتاج و سجاد انوشیروانی دو نامزد اردبیلی شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری اظهارداشت : من سال ها زیر نظر بهتاج و انوشیروانی به تمرین پرداختم و شناخت کافی از هر دو نفر آنان دارم .
بهتاج اولین مربی من بود و مرا با وزنه برداری آشنا کرد و سال ها نیز زیر نظر انوشیروانی به تمرین پرداختم .
این دو نامزد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری از تحصیلات عالیه برخوردار هستند و سابقه مدیریتی نیز دارند.
من امیدوارم هر یک از این دو نامزد که به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری انتخاب شوند بتوانند روند پیشرفت این رشته ورزشی را تسهیل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید